Upload een jpg,jpeg,png,pdf bestand
Overtuig uzelf, en vraag vrijblijvend een offerte bij ons aan. En wij maken speciaal voor u een offerte op maat

Veelgestelde vragen Schanskorven of Steenkorven

Veelgestelde vragen

Q: Kunt ik mijn eigen ontwerp maken?

A: Doordat wij de korven produceren in onze eigen werkplaats is elk ontwerp in overleg mogelijk. Wij produceren de korven van staalmatten met een maaswijdte van 5cm. De hoogte, breedte en diepte is dus een veelvoud van 5cm.

Q: Zijn schanskorven gemakkelijk te plaatsen?

A: Het plaatsen van de korven is heel eenvoudig en door iedereen uit te voeren. De korven worden in de door u opgegeven maten  compleet voorgemonteerd afgeleverd. Plaats de lege korf op een stevige effen ondergrond. Door de deksel te openen kunt u de korven vullen met de breukstenen. Na het vullen kunt u de deksel sluiten en heeft u in lengte van jaren een onderhoudsvrije schutting of  afscheiding.

Q: Hoe lang gaan schanskorven mee? 

A: Door gebruik te maken van absolute topkwaliteit gaaspanalen uit Duitsland, voorzien van een Galfan ( zink-alu bedekking) hebben deze staalmatten een gegarandeerde levensduur van minimaal 50 jaar.  Alle breukstenen in ons assortiment zijn weers- en vorstbestendige natuurstenen, o.a. Basalt 56-75mm of  Yellow Sun 60-90mm.

Q: Hoe worden de korven bezorgd?

A: Onze schanskorven worden op een pallet compleet voorgemonteerd afgeleverd. Eenvoudig uw korf op de daarvoor bestemde plek zetten en u kunt direct beginnen met het vullen van de korven met breukstenen die in een bigbag erbij geleverd worden. 

Q: Welke vullingen zijn mogelijk?

A: Door onze grote opslag mogelikheden hebben wij een zeer uitgebreid assortiment breukstenen in diverse maten en kleuren. Wil u echt iets bijzonders, dan is in overleg veel mogelijk. 

Q: Is het ook mogelijk om alleen schanskorven of breukstenen te bestellen?

A: Ja, U kunt ook alleen de breukstenen bestellen voor o.a. decoratie in uw tuin of vijverpartij en indien u zelf beschikt over vulmaterialen voor uw korf leveren wij ook schanskorven zonder breukstenen. 

Q: Waar kunnen de schanskorven en breukstenen geleverd worden door Gabinova.nl ?

A: Gabinova levert in heel Nederland, voor de Waddeneilanden met een toeslag voor de bootkosten. Tevens leveren wij ook naar Duitsland, België, Engeland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland.

Q: Wat is de levertermijn?

A: Uw schanskorven worden in onze werkplaats voor u op maat geproduceerd, de aflevering bij u thuis is binnen 5 a 10 werkdagen. Wij sturen u van te voren een email en nemen van te voren telefonisch contact met u op over de exacte datum en het tijdstip van aflevering. Het is in enkele gevallen mogelijk dat de aangegeven levertermijn niet wordt nagekomen door een te kort in de voorraad vanaf onze leveranciers.

Q: Wat doe ik met lege bigbags en pallets na levering?

A: Deze mag U houden of weggooien. Er zit geen statiegeld op de bigbags en pallets, ook hoeven deze niet geretourneerd te worden.

Q: Is het mogelijk zelf de schanskorven of breukstenen af te halen?

A: Ja, u kunt de schanskorven en breukstenen ook zelf afhalen bij ons aan de Klaverakker 6 te Schoonebeek. 

Q: Kan ik de bestelling op een ander adres af laten leveren dan het factuuradres?

A: Ja, uiteraard kan dit. In het bestelmenu kunt U aanvinken of het leveradres gelijk is aan het factuuradres. Zo niet, dan krijgt U daar direct de mogelijkheid om een ander leveradres in te vullen.

Q: Wat zijn de verzendkosten?

A: Deze zijn afhankelijk van de hoeveelheid produkten die u besteld, u kunt dit eenvoudig berekenen in de winkelwagen als u uw postcode invult.

Q: Krijg ik een orderbevestiging?

A: Ja, U krijgt altijd direct na het plaatsen van de bestelling een orderbevestiging per email. U krijgt dit op het opgegeven emailadres. 

Q: Moet ik verplicht over een emailadres beschikken om een bestelling te kunnen plaatsen?

A: Nee, U kunt ook zonder emailadres bij ons bestellen. Dit kan echter niet via internet. Indien U geen emailadres heeft, kunt U Uw bestelling het beste telefonisch bij ons plaatsen. Bel hiervoor op 0524-534866.

Q: Ik ben een zakelijke klant en wil de bestelling direct bij mijn klant laten afleveren. Is dit mogelijk?

A: Natuurlijk is dit ook mogelijk. U kunt een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Indien gewenst kunt U bij de opmerkingen aangeven dat het om een levering bij Uw klant gaat, dan zorgen wij dat er neutraal zonder logo's afgeleverd wordt. 

Q: Waar vindt u onze algemene voorwaarden?

A: Deze vindt u hier.

Q: WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

A:
 
ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is geproduceert en verstuurd, kostenloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u de pallets bij bezorging te weigeren. Indien Gabinova B.V. reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, volledig aan u terugstorten.
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan indien mogelijk in originele verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar Gabinova B.V.  Klaverakker 6 7761RA Schoonebeek. Gabinova B.V.  zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Gabinova B.V. kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Gabinova B.V. heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Het antwoord op Uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per email of bel ons: 0524-534866.